La Fundació Sant Hospital (FSH) ha publicat la seva Memòria Anual 2023, un document exhaustiu que recull els assoliments més importants i els projectes duts a terme durant l'any. Aquesta memòria reflecteix el compromís constant de la FSH amb la qualitat en l'atenció sanitària i el benestar de la comunitat.

El 2023 ha estat un any de superació i creixement per a la FSH en el que la institució ha continuat oferint serveis de salut de qualitat, consolidant així el seu compromís amb la població de la comarca.

Un dels assoliments més destacats ha estat la superació de l'acreditació de centres d'atenció hospitalària aguda, que demostra l'excel·lència en l'atenció sanitària de la FSH, així com la sostenibilitat econòmica de l’entitat. Aquesta fita és el resultat de la dedicació i professionalitat de tots els membres de la fundació.

Aquest any, la FSH ha iniciat una nova etapa amb la integració a la Xarxa d’Hospitals de Lleida - Pirineu. Aquest projecte permetrà establir aliances estratègiques i enfortir la posició de l'hospital des de l'Alt Urgell, treballant en col·laboració amb altres centres del territori i ampliant la seva cartera de serveis.

La memòria anual també inclou informació detallada sobre l'activitat assistencial, les dades de recursos humans, els resultats econòmics i les millores en les instal·lacions i els projectes formatius impulsats. S'han realitzat inversions significatives en tecnologia i infraestructures per millorar la seguretat i el confort dels pacients. Cal destacar que l'assoliment de superàvit permet equilibrar el patrimoni de la institució.

Palmira Borràs, Directora-Gerent de la Fundació Sant Hospital, ha expressat el seu agraïment a tot l'equip i col·laboradors per la seva dedicació i suport incondicional. "Junts, continuarem avançant i construint un futur més saludable i pròxim per a tots", ha afirmat.

Us convidem a conèixer en detall tots els avenços i projectes de la Fundació Sant Hospital a la Memòria Anual 2023.